Nowe funkcjonalności w systemie viaTOLL

Nowe funkcjonalności w systemie viaTOLL
Rate this post

viaTOLL

Operator systemu viaTOLL udostępnił swoim użytkownikom kilka nowych funkcjonalności. Od teraz klienci mają możliwość sprawdzania salda konta przedpłaconego za pomocą sms oraz zyskali dostęp do portalu eNota, umożliwiającego szybki i wygodny wgląd do not obciążeniowych w formie elektronicznej za pomocą Internetu. Wszystko to w trosce o wygodę i w celu zapewnienia jak najwyższej jakości i dostępności świadczonych usług. Jak z nich zatem skorzystać i jakie mają zalety?

 

Stan konta za pomocą sms

Od dnia 27 kwietnia br. działa usługa, która pozwala użytkownikom w bardzo szybki i wygodny sposób sprawdzić saldo swojej umowy bez konieczności korzystania z Panelu Obsługi Klienta lub Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta. Usługa ta jest bardzo przydatna, gdyż za brak odpowiednich środków na koncie grozi wysoki mandat. Użytkownicy kont przedpłaconych przed faktycznym skorzystaniem z drogi płatnej powinni mieć odpowiednią ilość środków pieniężnych na swoich kontach. Teraz saldo to można sprawdzić w dowolnej chwili za pomocą telefonu komórkowego.

Do sprawdzenia stanu konta przedpłaconego (pre-pay) niezbędne jest wysłanie wiadomości o treści: saldo.nr_klienta.nr_umowy na dedykowany numer 661 001 101. Po chwili użytkownik otrzyma sms zwrotny z podaniem aktualnego na ten moment salda jego umowy. Koszt usługi równy jest wysłaniu jednej standardowej wiadomości tekstowej wg obowiązujących stawek operatora sieci komórkowej.

 

Dostęp do not obciążeniowych

Od dnia 29 kwietnia br. działa z kolei usługa eNota, która pozwala użytkownikom na szybki i wygodny dostęp do not obciążeniowych w formie elektronicznej. eNota jest to Nota Obciążeniowa zarówno dla Umowy w trybie przedpłaconym jak i z odroczoną płatnością wystawiana w formie elektronicznej. Zawiera ona te same dane co Nota Obciążeniowa drukowana i zastępuje tradycyjny dokument w wersji papierowej.

Aby uzyskać dostęp do portalu należy zaznaczyć w Panelu Obsługi Klienta pole wyboru eNota i wpisać poprawny adres e-mail. Pełne informacje o sposobie logowania i link aktywacyjny, który umożliwi ustanowienie indywidualnego hasła, w oparciu o które będą odbywały się późniejsze logowania do portalu eNota, przesłane zostaną w osobnym komunikacie po aktywowaniu usługi. Zarejestrowani użytkownicy systemu viaTOLL mają możliwość korzystania z Portalu eNota dostępnego całodobowo przez stronę internetową. Każdorazowo po wystawieniu eNoty klient otrzyma informację, że nowa nota obciążeniowa jest już dostępna w portalu eNota. Korzystanie z portalu eNota nie jest związane z żadnymi opłatami.

eNotę warto wybrać z kilku powodów; przede wszystkim dlatego, że jest ona dostępna z dowolnego miejsca na świecie, w każdej chwili – przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i przez 365 dni w roku. To też niezwykła oszczędność czasu, gdyż eNotę otrzymuje się wcześniej niż dokument w wersji papierowej. Gwarantuje ona również pewność, że nota obciążeniowa nie zginie i nie trafi w niepowołane ręce oraz daje możliwość pobrania i zapisania (archiwizacji) jej na komputerze. Ważny jest także aspekt ekologiczny; rezygnując z not papierowych pomaga się bowiem chronić przyrodę.

Uwaga!!! Aktywowanie usługi eNota jest równoznaczne ze wstrzymaniem otrzymywania not obciążeniowych w wersji papierowej. Od momentu zarejestrowania adresu e-mail przypisanego do eNoty użytkownik będzie otrzymywać noty obciążeniowe jedynie poprzez portal eNota na podany adres e-mail.

 

Podsumowując

Dzięki nowym usługom w systemie viaTOLL użytkownicy nie muszą już korzystać z Panelu Obsługi Klienta lub Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta, aby sprawdzić saldo swojej umowy oraz uzyskują łatwy dostęp do not obciążeniowych za pomocą Internetu. Te bardzo przydatne nowości z pewnością ułatwią klientom korzystanie z elektronicznego systemu poboru opłat w Polsce.